2011. május 11., szerda

Cohiba Behike BHK 56 #2010

Cohiba BHK 56

Két csodálatos Behike-ot őrizgettem a humidoromban jó néhány hónapig, míg végül rászántam magam, hogy elszívjam az egyiket. Nem az akarat hiányzott, hanem vártam a megfelelő alkalomra, mely méltó lesz. Tavaly szeptember 11-én el is jött az I. Őrbottyáni Habano Fesztiválon. :) Most biztos egy részletes élménybeszámolót és egy tárgyilagos értékelést vártok tőlem. Nos a Fesztivál remekül sikerült, már várjuk a II.-at... A tárgyilagos értékeléssel adós maradok a Behike-re vonatkozóan, mert  összehasonlíthatatlan, másik szivarral egy nevezőn nem említhető - személyes megtapasztalást igényel. Kellő alázattal és mély tisztelettel adózok a megalkotói előtt. Két dologban tévedtem, ezért önkritikát gyakorolok:
1. Már van az a szivar, amire bármelyik nőt becserélném;
2. Van egy összeg amit már nem vagyok hajlandó szivarért megfizetni... Egy kivétellel... Cohiba BHK 56.

Segítségként elárulom, hogy 99 pontra értékeltem az elsőt, majd 100 pontra a másodikat. Nem túlzás, nem sznobizmus, nem felvágás - ez a szivar tényleg ennyire jó. Csak tapasztalt Aficionadoknak. 

Cohiba Behike BHK 56: 99 - 100 pont
Méretei: 166 mm / 56 rg.

Magyarországi zárjegyes ár: számomra nem ismert. Szerintem nem kapható.

Torcedorcigar.com klub ár: 14.100 Ft / szál & 141.000 Ft / 10 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com 

Nincsenek megjegyzések: