2011. augusztus 14., vasárnap

Partagas Presidentes #2010

Partagas Presidentes
Egy Maria Mancini-vel indultam neki a tegnap estének, de egy előnyös csere keretében hozzájutottam egy Partagas Presidete szivaróriáshoz. Imádom a perfecto formát, egyszerűen lenyűgöz a kézimunka ilyen kiteljesedése - nem utolsósorban van azért egy sznob hatása is, melyről nekem a múltszázad cilinderes bankárjai jutnak eszembe, akik a kávézó teraszán terpeszkedve tudatják a pórnéppel, hogy bizony a létrának nem ugyanazon a fokán állnak. Nos tegnap este én is elterpeszkedtem egy kávézó teraszán és komótosan rápöffentettem. Szép, olajos borítólevél takarja - vágásnál figyeljünk az egyenletességre, mert ha túlvágjuk simán elkezd bomlani a borítólevél. Hallottam olyat, hogy a perfecto szivarnak vágjuk meg az elejét is - nos ez egy baromság. Simán lehet gyújtani a lábát, lassan haladva gyönyörűen ég, első harmadban szép kúpos hamut ad (nyilván a formából adódóan). A szivarnak az első harmad arra kell, hogy beinduljon. Második harmadtól ad igazán kellemes krémes füstöt. Ízvilágában kiegyensúlyozott, a föld jegyek mellé kellemes édesség társul. A vacsora utáni nyugalom elengedhetetlen kelléke, haladó aficionadoknak.

Partagas Presidentes: 98 pont

Méretei: 158 mm / 47 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 3.000 Ft / szál & 75.000 Ft / 25 darabos doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: