2011. május 18., szerda

Por Larranaga MonteCarlo #2010

Korábban már írtam értékelést erről a szivarról, de miután a szivarhoz felhasznált dohány is olyan, mint a borkészítéshez felhasznált szőlő (nem tabletta) - függ az adott év időjárásától, ezért a szivaroknál is különbözőek az évjáratok. A 2010-es MonteCarlo határozott fejlődést mutat a 2008-ashoz képest. Ez a tradicionális márka nekem nagy kedvencem - dobozszámra fogy. Kiváló ár / érték arány és egy viszonylag kiegyensúlyozott, a hagyományos kubai ízvilágot megtestesítő könnyed szivar. Ezt a szivart én napközben egy kávé mellé szoktam elfüstölni, de volt már olyan is, hogy egy tartalmas vacsora után megkívántam levezetésnek. Kezdőknek is bátran ajánlom. Engem kicsit a XIX. századi Havannába kalauzol vissza, klasszikus darab.

Por Larranaga MonteCarlo : 89 pont

Méretei: 159 mm / 34 rg.

Évjárat: 2010

Magyarországi zárjegyes ár: nem kapható

Torcedorcigar.com klub ár: 1.136 Ft / szál & 28.400 Ft / 25 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com 

Nincsenek megjegyzések: