2012. április 3., kedd

CAO The Sopranos Edition - Boss

CAO The Sopranos Edition - Boss
Egy igazán különleges szivart kaptam Zoltán barátomtól ezen a héten, bár az ő születésnapja volt - mégis én kaptam egy finom ajándékot. A CAO mindig finomságokkal lep meg minket, de ezúttal a különleges design fogalmát új szintre emelték. A méretes szivarok egy gyönyörű - pirosra fényezett - Cadillac motorházra emlékeztető dobozban érkeznek. A belső fekete bőr borítás már csak egyszerű plusz. Húsz szál szivarnak ilyen gyönyörű csomagolást még nem láttam. Egyébként - de nem utolsó sorban - a szivarhoz is összeszedték a minőségi dohányokat. A borítólevél - a mostanában nagyon divatos - brazil maduro. A fáma nem szól arról, hogy ez a különleges és méltán nagyra becsült Arapiraca vagy valami más finomság. Mindenesetre remekül passzol a bunch-hoz. Konstrukció hibátlan, tökéletesen szelel és ég - egyenletessége Kuba legjobbjaihoz mérhető. Gyújtás után rögtön érezzük a mindenen átható lágy fűszerességet, melyet a második harmadtól élénk pörkölt mogyoró és kávé keveréke egészít ki. Karakteres és kimondottan erős  - mindenekelőtt tapasztalt aficionadoknak ajánlom ezt a limitált szivart. Kicsit Maffiózósra vettem a figurát a szivar után, úgyhogy egy napon - ami talán el sem jön soha - Mi is kérünk majd Tőled egy szívességet. :)

CAO The Sopranos Edition Boss: 94 pont

Méretei: 178 mm / 56 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 4.100 Ft / szál & 82.000 Ft / 20 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: