2011. augusztus 1., hétfő

Macuba Corona


Zoltán barátomtól kaptam ezt a szivart, aki a Kanári szigeteki nyaralása alkalmával szerezte be. Próbáltam ráakadni némi információra a neten erről a szivarról, de semmi... nincs róla információ. Se'baj, gondoltam rágyújtok és majd meglátjuk. Jól gyullad, remekül ég. Az íze átlagon aluli, de semmivel sem rosszabb, mint a kategória többije. Én valahol a Don Alfredo Corona és a Danemann között helyezném el. Érdekesség, hogy a kubai forradalmat követően rengeteg kubai szivarkészítő família emigrált és keresett új otthont a környező országokban (lásd: Torano, Oliva, Padrón, Garcia, stb...) és a Kanári Szigetekre is eljutottak. Szerintem rosszul választottak...

Macuba Corona: 84 pont

Méretei: 145 mm / 42 rg.

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: