2012. május 1., kedd

Quintero Nacionales #2011

Quintero Nacionales #2011
Elnézéseteket kérem, hogy megkésve írom ezt a tesztet, de ezen a gyönyörű tavaszi (nyári?) napon már korán kezdtem a szivartesztelést. Ebbe a sorba illett bele régi kedvencem, a Quintero Nacionales is. Ez a corona méretű szivar, valódi habano. Nagyon domináns a földes ízvilág, mely az első harmadban elnyom minden mást. A második harmadban viszont - amikor már kellően átmelegszik - elkezd kiteljesedni a szivar, puncs - körte kombinációval lep meg minket. Nem tipikusan éreztem selymesnek, sokkal inkább karakteresnek egészen az utolsó harmadig. A körte a lecsengésben is megmarad, olyannyira, hogy még az utolsó centit is élvezettel szívtam. A Nacionales is a kiváló ár / érték arányú szivarok csapatát erősíti. Kezdőknek kötelező, de mindenkinek jó szívvel ajánlom.

Quintero Nacionales: 90 pont

Méretei: 140 mm / 40 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 900 Ft / szál & 21.700 Ft / 25 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tisztelt Uram!!
Ebből a szivarból szeretett volna rendelni a feleségem egy dobozzal, de nem tudja felvenni Önökkel a kapcsolatot már vagy 2 hete!!
Korábban már rendelt szivarokat nekem Önöktől, akkor zökkenőmentesen ment a dolog! Kérem keressenek Önök is bennünket, úgy hátha sikeresebb lesz a kapcsolatfelvétel!
e-mail:kisecus@citromail.hu tel:06-30-411-0629 Garbóczi Éva.
Már kifogyott a készletem, kérem siessenek!!!! :)

Előre is köszönöm!

Tisztelettel:Papp István