2012. május 29., kedd

CAO O.S.A. Sol Lot 58

CAO OSA Sol Lot 58
Nagyon vártam, hogy megkóstolhassam ezt a szivart. Amennyire vártam, akkora csalódást okozott (valószínűleg az én hibámból). Erre a szivarra mindenképpen vissza fogunk még térni, mert az az érzésem, hogy egyszerűen túl volt párásítva. Történt ugyanis, hogy hiába gyújtottam meg - füst nem jött belőle. Már horpadt a fejem - úgy szívtam - de semmi... Ha túlpárásítjuk, akkor a szivarba tekert dohány megdagad és elzárja a csatornákat, amin keresztül a szivar szelel. Az általam kóstolt két szál gyújtás után rögtön meg is repedt - tipikus tünet! Napokig az úti humidoromban tartottam, amiben 93 %-os páratartalom uralkodott. Sajnos ez csak utólag derült ki! A szivar egyébként - ettől az apróságtól eltekintve - igen jónak ígérkezik. Az OSA Sol-t, Rick Rodriguez alkotta meg: egy a Hondurasi San Agustin tartomány, Orlancho völgyében termesztett borítólevél felhasználásával. Ez a közepesen erős szivar nicaraguai és hondurasi töltelékdohányt egyaránt tartalmaz. Egy pár újabb tesztelés után a cikket mindenképpen folytatni fogjuk hiszen a mostani 74 pont, biztosan nem tükrözi a szivar igazi értékét.

CAO OSA Sol Lot 58: értékelés alatt (74 pont)

Méretei: 165 mm / 58 rg.

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com 

Nincsenek megjegyzések: