2011. augusztus 27., szombat

Brick House Toro

Brick House Toro

A kiváló márka egy remek darabja. A konstrukció összehasonlíthatatlanul jobb, mint a churchill méretnél. Egyenletesen, remekül szelel és ég. A hamuval nem vagyok megelégedve, darabos és nem kellőképpen erős, pedig a konstrukció megfelelő. Az alap fás ízvilágot a második harmadtól kakaó és kávé egészíti ki, egyre intenzívebben. Fantasztikus aromák.
[2011. október 05.] Régebben olvastam valahol, hogy ha ékvágóval vágjuk a szivart, akkor sokkal intenzívebben érezzük a szivar aromáit. Szert tettem egy gyönyörű Xikar ékvágóra, melyet ezen a szivaron próbáltam ki. Mondhatom mesés, nagyon szépen vág és teljesen megállja a helyét a fenti megállapítás. Teljesen olyan érzésem volt, mintha karamellen futtatott diót kóstolgatnék, amit meghintettek némi kakaóporral. Egyedi élmény...

Brick House Toro: 95 pont

Méretei: 152 mm / 52 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 1.990 Ft / szál & 19.900 Ft / 10 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Neked nem bomlott a borítólevél?
Nekem mindegyiknél...