2011. július 28., csütörtök

Bolivar Royal Coronas #2010

Bolivar Royal Coronas

Kellemesen erős Bolivar robusto, melyet második szivarnak szívtam, egy kellemesen elköltött ebéd után. Picit felelőtlen voltam, mert az első szivar egy 2010-es Montecristo No.2-es volt. Véleményem szerint nem szerencsés keverni két ilyen hatalmasságot - kb. olyan ez, mint amikor két bomba csajjal találkozol és összevesznek azon - ki kapja....ki legyen az első... :D :D :D. De a tegnapi nap más volt... olyan voltam mint a kis Buddha. Tökéletes lelki-békében elpöffentettem mindkettőt. Bevallom őszintén, hogy a Bolivar ízlett jobban, sokkal komplexebb volt. Egy utazás volt, mely kávés ízekkel nyitott, majd a második harmadban étcsokoládéban teljesedett ki, hogy aztán a harmadik harmadban - kissé felerősödve - mindkettő elkápráztasson. Ez a Bolivar egy évet érlelődött a humidorban, mielőtt elszívtam - ez kimondottan jót tett neki. Picit utánaolvastam és a humidoros "utóérlelést" neves szakértők is ajánlják. De az vesse rám az első követ aki meg tudja állni, hogy a humidorjában évekig parlagon heverjen Bolivárok tucatja... Haladóknak ajánlom.
[2011. augusztus 12.] Az élményt még lehetett fokozni, egészen tökéletes volt. Tökéletes konstrukció, kellemes ellenállással, fantasztikus telt füsttel. Behike-hoz mérhető élménnyel, 98 pontra értékeltem.

Bolivar Royal Coronas: 94 pont

Méretei: 124 mm / 50 rg.

Zárjegyes ár: 102.500 Ft / 25 szálas doboz

Torcedorcigar.com ár: 26.000 Ft / 10 szál & 65.000 Ft / 25 szál

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: