2011. szeptember 21., szerda

Puros Indios The Indio Chief

Születésnapomra kaptam a "nagy főnököt". Éppen, hogy befért a Dunhill humidoromba - pihentettem egy félévet, ki tudja hogyan tárolták előtte. Múlt héten eljött a várva-várt szivartalálkozó, ahol hosszas rákészülés - tervezés után (kardiológus prof. - újraélesztéshez, végrendelet - hogy a bankok tudják kik örökölték az adósságaim, stb...) gyújtásra emeltem a "főnököt", 12:45. Ez egy furkósbot:  457 mm hosszú, 66-os gyűrűvel. Már levágni sem volt egyszerű, mert hát ugye a vágók döntő többsége - így az enyém is - 60-as gyűrű méretig képes ellátni a feladatát. Nos, jobb híján egy bontókés fűrészével szabadítottam meg a fejétől a szivart, gyakorlatilag úgy mintha kolbászt karikáznék. A gyújtás viszonylag könnyen megy a mérethez képest, mondjuk szívni nem volt egyszerű, mert mire 50 centin átszívtam a levegőt, behorpadt a homlokom is. Az első "méteren" korrekten ég és szelel, de utána bealudt és nem nagyon akart újragyulladni, 14:00. Kis tanakodás után sebészetileg oldottam meg a problémát - levágtam a hibás részt (kb. 8-9 centit). Megint gyújtás, most már hibátlan - kiválóan szelel, 14:15. Szép lassan hamvad, a hamu nem tart igazán jól. Az utolsó métereket (harmadot), bőven 16 óra után kezdtem meg. Egyre türelmetlenebbül vártam már a végét, kicsit fárasztó és kimerítő is volt, de végül 17:45 után leraktam a csonkot és hagytam kialudni. 5 óra szívás után elmondhatom, hogy ez a szivar inkább felvágni jó (nem szó szerint), mint elszívni. Nem volt rossz, nem volt erős, de nem volt igazán szivar sem. Kicsit eltúlozták a méretet, viszont ahhoz képest jól megsodorták.

Puros Indios The Indio Chief: 78 pont 

Méretei: 457 mm (!) / 66 rg. 

Magyarországi zárjegyes ár: 5.900 Ft / szál

Torcedorcigar.com klub ár: nem törünk ilyen magaslatokba

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com 

Nincsenek megjegyzések: