2012. április 6., péntek

Cohiba Panatelas #2011

Cohiba Panatelas
Kedves Barátom kubai nyaralása alkalmával, egy La Casa del Habano-ban vásárolt egy dobozzal ebből a kis szivarból. Ebből kaptam én is egy kis kóstolót. Csak a doboz láttán ismertem fel, hogy ez a panatela - én először azt gondoltam purito (109 mm / 27 rg.). Meg is lepődtem, mert a Cohiba tudtommal nem készít purito-t. Bár kézi sodrású ez a panatela, és különösen odafigyelnek a minőségre, ettől függetlenül gyakran kialudt és után kellett gyújtani, de ezt a hibát okozhatta a kis gyűrű méret is - hiszen az egyenletes égést biztosító dohányból is kevesebb jutott. Egyébként ez a hiba, az összes - általam kóstolt kubai - rövid és kis gyűrűméretű szivarnál előfordult, különösképpen a club, mini és purito méreteknél. Továbbá az íze engem egyáltalán nem emlékeztetett a Cohiba klasszikus ízvilágára - félreértés ne essék: jó volt, de egy vaktesztnél soha nem jöttem volna rá, hogy Cohibát kóstolok. Az egyedüli dolog ami emlékeztetett, az a kezdetektől érzett lágy, selymes füst. Kezdőknek is ajánlhatnám, de ahhoz túl borsos az ára, így inkább haladó szivarosoknak, ha csak 20 szabad percük van.

Cohiba Panatelas: 85 pont

Méretei: 115 mm / 26 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 12.000 Ft / 5 szál & 62.100 Ft / 25 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: