2011. október 6., csütörtök

CAO La Traviata Favorito

CAO La Traviata Favorito
Egy ideje már ki akartam próbálni a CAO márka ezen sorozatát. Remek értékeléseket kapott, tetszetős szivarok, colorado színű borítólevéllel. Jómagam a Favorito-t próbáltam és nagyon meg voltam elégedve vele. Nagyon érdekes szivar: nicaraguai és dominikai dohánylevéllel töltötték meg, melyet kameruni kötőlevéllel borítottak. A nicaraguai dohány fűszeressége kellemesen keveredik a dominikai levelek selymes egyenletességével. A kameruni dohány pedig kellemesen fokozza az élményt. És még nem beszéltünk az ecuadori borítólevélről, melyet leginkább a Connecticut völgyi Shade-hez tudnék hasonlítani - lágyan kiegyensúlyozza a szivart. Édeskés kávé keveredik benne, melyet a harmadik harmadban mandula egészét ki. Ez egy könnyű szivar (mondjuk mild to medium / medium), de a végére lett ereje. Meg kell kóstolni ezt a tetszetős torpedot.
[2011. október. 11.] Meggyújtottam egy újabbat, rosszul égett, rosszul szelelt. Majdnem behorpadt a fejem, ezért az első harmad után leraktam, vártam párpercet, majd újragyújtottam - ez segített.

CAO La Traviata Favorito: 91 pont

Méretei: 140 mm / 52 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 2.100 Ft / szál & 21.000 Ft / 10 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Ma este kiporbáltam én is és csatlakozom a leírtakhoz. Nagyon kellemes szivar ajánlom mindenkinek.
üdv.Mike