2011. június 5., vasárnap

H.Upmann Regalias #2010

H.Upmann Regalias
Mostanában nagyon rákaptam - erre a mareva méretű szivarra - mert az ára elég baráti, viszont az ízvilága kivételes. Engem leginkább a rum (jóféle kubai) és földimogyoró kombinációjára emlékeztetett. Annyira megtetszett az első szivar, hogy nem sokkal később rágyújtottam még egyre - azt kell mondanom nem csalódtam abban sem. Nemsokára olvashattok egy bejegyzést a szivarok értékeléséről is, szempontokról ami alapján pontozom a szivarokat. De visszatérve a szivarhoz: amikor beszereztem az gondoltam, hogy a Montecristo No.4-es kistestvére lesz, de a sokadik szál elszívása után megállapítom, hogy valójában fordított a dolog. Bár a Montecristo No.4 kóstolásából több éves tapasztalatom van, mégis bizalmat szavazok a számomra viszonylag új .Regalias-nak. Kezdőknek és haladóknak is ajánlom, mert mindenki megtalálhatja benne azt a könnyed hedonista érzést, mely napi kedvencünké teszi.
[2011. július. 20]: A 2010-es Regalias-ok egy része, gyönyörű olajos colorado - maduro borítólevéllel érkezik. Három árnyalattal sötétebb a már megszokottól. Selymesen lággyá teszi a rumos ízvilágot ez a wrapper. 

H.Upmann Regalias: 90 pont

Méretei: 129 mm / 42 rg.

Torcedorcigar.com klub ár: 2.000 Ft / szál & 50.000 Ft / 25 szálas doboz

Milyen szivart teszteljünk? info [kukac] torcedorcigar.com

Nincsenek megjegyzések: